metmijnomanaarlasvegas.reismee.nl

Dag van vertrek

Zo daar zitten we dan op Seattle Airport. We hebben net een vlucht van ruim 9,5 uur achter de rug.... Wat trouwens erg beviel, we hadden heel veel keus uit films, het eten was heel goed (een soort tosti, IJSJES en de gewone maaltijd) en de service was ook super goed.

Nu hebben we zojuist hier een bakkie gehaald bij de Starbucks en strakjes halen we een hamburger bij Wendy's #lekkerrrrr! Om 19:00 (plaatselijke tijd, voor jullie 04:00) vertrekt ons vliegtuig dan eindelijk naar onze eindbestemming LAS VEGAS!

Dikke kus van ons

Miranda

O Michelle die dame van Wendy's belde net. Er ging iets niet goed bij het wisselgeld ;-) ;-)

Joop

He he eindelijk op een haar na, en dan kan het beginnen ,maar dan op eigen kracht en dat gaat vast ook wel lukken,Michelle let je een beetje op OMIE .slaap lekker .

oma wil

genieten maar hier is het winter groetjes

Ellen

Even zoeken mijn P C zegt eerst dat hij het niet kan vinden maar de aanhouder wint.Veel gezelligheid samen En let maar op elkaar