metmijnomanaarlasvegas.reismee.nl

Dag 1

Om 07:00 worden we beide wakker. We kijken even op onze telefoon en maken ons klaar voor onze eerste dag in Las Vegas. We ontbijten bij... *tromgeroffel* Denny's, zeker mijn favoriet. Een ontbijtje van ja wel 900 kcal. Na het ontbijt kopen we buskaartjes en gaan we met de bus richting de strip. We beginnen met Circus Circus, waar we meteen een show zien met een clown en acrobaten die in de trapeze hangen. Erg leuk om dit te zien.

Circus Circus is heel erg ingericht op kinderen, maar ook ik mag hier een 'gokje' wagen. Dus ik ga een aantal spelletjes doen. Van Deal or No Deal tot tik tac tor! Uiteindelijk win ik een knuffel en een zak snoep #altijdgoed.

WE gaan weer door. We besluiten een stukje te gaan lopen. We komen onderweg de Ross dress for less tegen. He, nog zo'n favoriet. Oma heeft haar tasje kapot gemaakt dus we hebben een goede reden om naar binnen te gaan. We besluiten nog niet bij de andere kleding te kijken anders loop je de hele dag met tasjes, we komen hier zeker nog terug.

Na de Ross lopen we door en komen als eerste Treasure Island uit. Een heel groot hotel met natuurlijk een groot casino. We lopen een rondje en komen uit bij een soort treintje. We besluiten er gewoon in te gaan zitten en te bekijken waar deze uitkomt. Hier begint een vrouw tegen ons te praten. We dachten al hier komen we voorlopig niet vanaf. Het treintje stopt bij hotel Mirage. Ook al zo'n mooi hotel. We lopen hier ook een rondje, alleen loopt die mevrouw ook met ons mee. Ze blijft tegen ons praten. Na zo'n 15 minuten loopt ze
(eindelijk) de andere kant op.

Zo we gaan weer verder. Nu komen we uit in het hotel Harrah's. Hier zit de pianobar. Waar ook de (dikke) Elvis soms zit te zingen, en ja hoor hij zit er. We kijken even en gaan wat drinken op een terrasje verderop.

Toen zijn we terug gegaan naar de Ross want ja het kriebelt toch wel. Oma gaat met 4 blouses en 2 sportbroeken weg en ik met 3 blouses.

Terug in het hotel relaxen we even en we gaan 's avonds eten in het Down Town Container park. Wat tegen over ons hotel zit. Het is erg gezellig en er hangt een leuk sfeertje.

We lopen nog even een rondje over Fremont St. Wat een gekkenhuis. Echt de mafste figuren kom je hier tegen van Spiderman tot Olaf en nog veel meer. Hier zien we nog even de lichtshow. We halen nog wat te drinken en gaan weer terug naar ons hotel.

Het was een geslaagde eerste dag!

Miranda

Ik wil ook shoppen! Hahaha

ellen

je moet toch laten weten hoe je van schiphol terug wilt komen met zoveel tassen. Zeg zie je ook nog een leuke bermuda voor mij. ( gekheid ) Shop ze lekker door .ziet er allemaal leuk uit wat jullie uitvoeren XX

Miranda

Hoi Ellen, ik ga ze ophalen met een vrachtwagen hahaha

Carla

Wat herkenbaar
Niet te veel kopen bij Ross'. Ha ha
Veel plezier.

Jon

Ja, echt een dikke Elvis, maar hij zingt minstens net zo goed als de "echte King"