metmijnomanaarlasvegas.reismee.nl

Dag 2

Yes vandaag gaan we winkelen! Eerst weer even een ontbijtje bij Denny's #oeps. Deze keer gaan we voor de pannenkoekjes en french toast. Als we gegeten hebben gaan we richting de bus. We stappen uit bij de Fashion show mall. Een enorme mall met heel veel winkels.

We beginnen bij Victoria secrect en Pink. Een heel groot filiaal waarbij je tussendoor kan lopen tussen de victoria secret en de Pink store (merk binnen Victoria secret). Al met al zijn we hier een ruim uur binnen. Zo daar ging mijn bankrekening...

Even een snelle stop bij de Starbucks en weer door. Nog even een rondje langs alle winkels. Ik koop mijn eerste paar schoenen, een paar Nike's voor een hele leuke prijs!

We besluiten even terug naar het hotel te gaan. Hier rusten we even een beetje en eten wat. Aan het einde van de middag gaan we terug naar de Strip. Eerst gaan we naar Caesers palace, wat super mooi is. Soms vergeet je even dat het allemaal maar nep is. We lopen een rondje door de straten van 'Rome'. Dan lopen we naar de Bellagio fonteinen. Super mooi om een keer te zien. Nu nog een keer 's avonds terug.

Ondertussen krijgen we trek, we willen wel een pizza. Bij een heel leuk hip tentje gaan we een pizza eten. Ze worden hier op bestelling gemaakt dus we moesten ook wel even erop wachten. Het wachten was het zeker waard. De pizza was erg lekker!

Na de pizza willen we terug naar de Bellagio fontein om hem een keer 's avonds te bekijken. Alleen zijn ze bezig met film opnames. Er komt een fris windje van het water, dus na zo'n ruim 30 minuten wachten besluiten we maar op te gaan warmen bij Starbucks. #again #achwezijnopvakantie.

Miranda

Ik zou maar een strippenkaart vragen bij Starbucks! Misschien krijgen jullie dan korting haha. Have fun

belinda

klinkt goed..jullie trip ????.

ellen

Leuk om jullie zo te volgen Feestvierders Van de koffietent naar de shops.Heerlijk zo,n vakantie en als je terug komt Lies dan ga je weer alleen dan met mijnheer Joop Wel makkelijk als je iets te weinig overhoudt kan Joop de koffietentjes doen.Michelle geniet er lekker van want zo.n reis met je oma is toch vantastisch