metmijnomanaarlasvegas.reismee.nl

Dag 3, hotels en nog meer shoppen

Vandaag willen we een simpel ontbijtje, na twee dagen Denny's. We gaan naar de Subway in ons hotel en halen een broodje met ei en bacon. Wat erg lekker is. Toen we dit ophadden gingen we richting de bus.

We wilden naar het 'welcome in Las Vegas sign', alleen de bus (die er naar toe hoorde te rijden) reed hier niet heen. Het was nog ruim 700m lopen en het was 35 graden. We besloten dit niet te doen, maar we gingen naar het Luxor hotel in de vorm van een piramide. Binnen was het heel erg mooi en er was wederom een groot casino.

Met de monorail gaan we naar Excalibur. Ook een heel mooi hotel. Met een mega casino. We lopen naar buiten en zien New York New York. Hier moeten we naar binnen. Zodra je binnen komt krijg je meteen een New York gevoel. De aankleding is erg goed hier. (Dit is wel een van mijn favorieten). Ik had hier nog wel in de achtbaan gewild maar om voor een ritje $15 te betalen dat vind ik het niet waard.

Na nyny lopen we even door de M&M store en de Coca Cola store. Vervolgens gaan we nog naar Paris. Dit hotel is qua aankleding ook echt top. De Eiffeltoren en de straatjes van Parijs, het klopt allemaal! We eten hier nog een echt Frans croissantje.

Zo na alle hotels nemen we een taxi naar........ de Target! (Een van mijn favoriete winkels van Amerika). We doen een groot rondje langs de kleding, de schoenen, elektronica, het eten, het drinken, de make-up en verzorgingsspullen. Voldaan met twee tassen per persoon komen we de winkel uit. Nu is de DollarTree aan de beurt (een soort Action). Ook hier halen we een hele boel. De tasjes worden nu aardig zwaar. We besluiten langs de Ross te lopen om alleen een grote tas te kopen, maar dit lukt (zoals je van ons gewend ben) niet. We gaan weer met handen vol de winkel uit.

Zo we hebben honger, we gaan naar de Ihop (international house of pancakes) vanavond. We gaan voor de Strawberry and banana pancakes en de french toast (een soort wentelteefjes). Dit is heel lekker maar zo machtig. We lopen nog snel een rondje door de mall die hier zit en gaan vervolgens weer lekker terug naar het hotel.

Morgen moeten we vroeg op (half 5 om precies te zijn) want we gaan een tour naar de Grand Canyon doen!

Miranda

Klinkt weer erg leuk allemaal. In 1993 wilden wij ook in Excalibur slapen maar was helemaal vol gereserveerd! We vonden een muf motelletje er schuin tegenover ;-)

belinda

kan me er geen voorstelling van maken...een hotel binnen en dan een andere wereld...geweldig ????

Eric

@Miranda.... Muf hotteltje je bedoelt spiegels aan alle muren en plafond hihihihi.
Dan doen jullie het nu beter met je Subway in de lobby.

Jon

Ik zie jullie reisverhaal helemaal in beeld voor me, en over favorieten gesproken, zijn jullie al in Caesars Palace geweest? Maar vooral de Venetian 'moet' je gezien hebben! Maar je Oma kennende, komt dat zeker wel goed! Maar geniet van de warmte... volgende week kan je weer "lekker" afkoelen ????

Ellen

Zo ik het lees zijn het behoorlijk lange dagen ,die jullie vreselijk gezellig door brengen.
Zou je niet beter een koffer er bij kunnen kopen ( gekheid ) Wat hebben die vakantiegangers toch een heerlijk leven .Zou het niet een beetje tegenvallen thuis ?Maar daar moet je nog maar niet aan denken . Geniet er nog maar lekker van.