metmijnomanaarlasvegas.reismee.nl

Dag 5, alweer..... shoppen!

Vandaag doen we een beetje rustig aan. We ontbijten wat en gaan richting, jawel de Outlets! Met de bus (heel handig hier) gaan we naar de Outlets, en héje hebt wifi in de bus wat erg makkelijk is en vooral gewoon heel makkelijk. (Het internet is nog snel ook, bijna sneller dan in ons hotel).

Aangekomen bij de outlets gaan we een aantal winkels in. Het thuisfront heeft gevraagd om een aantal dingen. Met behulp van face-time staan we in verschillende winkels spullen voor andere te kopen. De medewerkers vertellen ons ook dat (bijna) alle toeristen dit doen. Binnen no-time hebben we alle spullen gekocht.

We lunchen wat bij het Food court wat wederom heel lekker is. (Een bak met rijst en zoetzure kip)

Oma scoort nog een paar toffe witte Nikes en ik.. ik helemaal niks. (Dit is al gauw niet zielig meer, lees maar door!)

We besluiten even langs ons hotel te gaan en dan door naar een mall. Ik kan hier altijd wel beter scoren dan bij de outlets. We lopen in de mall bij Planet Hollywood. Hier begint het soms ineens te onweren en te regenen. Een heel gek gezicht zo midden in een mall. We komen uit bij de Footlocker. Binnen nog geen 5 minuten pas ik een paar sneakers, en binnen 15 minuten loop ik met twee paar schoenen de deur uit. (Nu is het niet zo zielig meer )

Ondertussen hebben we wel trek gekregen. We besluiten dat we bij de Taco Bell willen gaan eten. Deze zit aan de strip. Daar aangekomen staat de muziek kei hard (zo hard dat je moeite hebt met je bestelling door te geven). Het is een feestje in dit filiaal. We eten hier Nacho's en een quesadilla.

Eigenlijk willen we vanavond nog even naar Fremont st. Maar we willen ook nog even snel een kijkje nemen bij de Ross. We besluiten eerst dat laatste te doen, want he het zit toch op de terugweg. Met weer een tas vol verlaten we weer de winkel. We spreken af dat we maar niet meer gaan winkelen deze vakantie. Of dit ook gaat lukken....

Nu onderweg naar ons hotel. We wilde eigenlijk nog naar buiten maar we zijn toch wel erg moe na deze dagen. We blijven lekker op de kamer en gaan slapen.