metmijnomanaarlasvegas.reismee.nl

Op naar huis en afsluiting

Zo met de transfer zijn we naar het vliegveld gegaan. 's Ochtends nog wat gegeten bij Denny's (wat natuurlijk weer lekker was).

Alles liep voorspoedig op het vliegveld. (Mijn koffer zat op het randje qua gewicht, oeps!) De eerste vlucht duurde maar een uurtje, maar het gehele uur hebben we turbulentie gehad. We hebben een tussenlanding op Salt Lake City. Hier eten we gauw een pizza en gaan door naar de volgende gate.

Nu vliegen we met KLM, heel fijn want hier heb je ook Nederlandse films. Een heel ander aanbod dan Delta. Na het eten gaan we even proberen te slapen, voor je het weet is de vlucht voorbij.

We gaan door de douane en halen onze koffers op. Het welkomstcomité (mama) staat al op ons te wachten. Snel gaan we richting huis want we zijn toch aardig moe/gaar.

Het was een supergave reis. We hebben erg veel gezien en gedaan! Bedankt dat jullie ons gevolgd hebben, het was erg leuk om jullie reacties te lezen!

Dikke kus,

Michelle

belinda

leuk

lies

Knap gedaan dikke kus terug

Carla

Super leuk zeg
Weer iets leuk om terug op te kijken????????

Erica

Fijn dat jullie zo hebben genoten. De verhalen waren erg leuk.
Het was altijd net of we een beetje erbij waren. Nu nog lekker even genieten van mama papa en Rowin.????????????