metmijnomanaarlasvegas.reismee.nl

Dag 6, Alweer de laatste volle dag

We beginnen de dag met de koffers al een beetje inpakken. We hebben best veel (zeg maar gerust te veel) gekocht. Dit moet ook allemaal in de koffers mee terug. Het is net een soort puzzel. We hebben volgens mij evenveel gekocht als dat we normaal in drie weken doen...

Zodra we dan toch een beetje ingepakt zijn gaan we uit ontbijten bij jawel *tromgeroffel* Denny's (wat een verrassing). Eerst moeten we zo'n 15 minuten wachten voor een plekje. We ontbijten met pancakes.

Na het ontbijt gaan we richting Circus Circus. We hebben een heel deel gemist blijkbaar. We lopen nog een rondje door het hotel. Er blijkt ook een heel attractiepark in te zitten. We kijken nog even en gaan weer verder.

We stoppen nu bij de Stratosphere, we willen graag naar boven en daar in de soort draaimolen. We lopen naar de balie om kaartjes te kopen. Staat daar een bord met dat de draaimolen en de achtbaan gesloten zijn. Ik vragen waarom die dicht is, zeg die jongen dat het te hard waait. Nou er stond bijna geen wind. Echt dikke onzin dus weer, maar goed we moeten het maar accepteren want het is niet anders. We drinken ons verdriet weg bij de Starbucks.

Ik besluit dan nog wel te willen Zip linen op Fremont st. We gaan naar de ticketservice en reserveren om 5 pm een plekje. Het is nu half 4, we hebben nog vrijkaartjes voor een soort bioscoop. Dit gaan we nu tussendoor doen. (Deze tickets hebben we gehad van een hotelmedewerker, hij vond ons aardig zei hij). De film wordt afgespeeld in een soort koepel. De stoelen kunnen daarom ook helemaal naar achter geklapt worden. De film stelde op zich niks voor, maar het was leuk om een keer gedaan te hebben.

Ondertussen is het tijd geworden voor de Zipline. Ik ga dit doen, oma kijkt vanaf de grond toe. Ik sta hiervoor best lang te wachten, maar het is wel een hele toffe belevenis. Zo over Fremont st heen. Echt heel tof om een keer mee te maken.

Zo nu snel naar het hotel om ons om te kleden en gauw door naar de strip.

We besluiten te gaan eten bij een All you can eat restaurant in het hotel ' Harrah's'. Ze hebben hier erg veel keus Amerikaans, italiaans, Chinees, Vis en heel veel vlees. Het is allemaal lekker en lopen een aantal keer langs het buffet. Na een paar rondes is het tijd voor het toetje. Ze hebben ook al zoveel keus in. (Ijs, gebak, toetjes en fruit). We proberen van alles wat en delen ook het een en ander. Helemaal voldaan verlaten we het restaurant.

Het is nu 21:45, om 22:00 is de show van de vulkaan bij hotel Mirage. Dit is tegenover het hotel waar we gegeten hebben. Hier gaan we staan wachten op de show. Dit is ook al zo'n mooie show, met vuur en water. Erg tof om te zien.

Als afsluiter gaan we het hotel 'de venetian' in. Wat de naam al zegt is dit hotel in het thema van Venetië. Niks is te gek hier. Op de tweede etage zijn bijvoorbeeld allemaal kanalen met gondels erin. Ja je leest het goed op de tweede etage. Heel apart om te zien. Het decor en alles bij elkaar klopt. Het lijkt soms net of je echt in Venetië loopt. We lopen wat rond en lopen ook nog door het casino.

Het is al vrij laat dus besluiten de bus terug naar het hotel te nemen. Vlakbij het hotel kopen we nog een flesje water en lopen naar het hotel. Oma vergokt hier nog wat, met geen resultaat. Het was het proberen waard toch?

Nu sluit ik dit verhaal lekker af en ga ik lekker slapen! Morgenmiddag gaan we weer op weg naar huis!

Slaap lekker !

Jon

Afzien afzien afzien????????????????????

Joop

Ik geniet van je verhalen,klasse hoor. Ondanks dat ik aanneem dat je het end in de bek heb, van al dat gewinkel.

Ellen

Zo heel wat meegemaakt Heb er van genoten het te lezen En dan morgen weer op huis aan .Het gaat allemaal veel te vlug .Of hebben jullie er al genoeg van ?En uit geschopt of is de beurs leeg dat zou kunnen. Het laatste wat er in zit kan morgenochtend net nog IK wens jullie een hele goede vlucht en veel liefs groetjes Ellen

Lies

Lieve Michelle
Ik heb al je verhalen gelezen ,en onze week weer opnieuw beleefd.
Geweldig verwoord ,knap werk. Ik heb niet alleen van de reis genoten , maar ook van jou ,het was super gezellig om een week met jou op te trekken . HI FIVE

Miranda

Super leuk reisverslag! En hoewel ik jullie alles gun, was het fijn jullie weer terug te zien op Schiphol. Deze mooie herinneringen neemt niemand jullie meer af xxx